متخصص ارتودنسی

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

متخصص ارتودنسی کیست؟

 

متخصص ارتودنسی شخصی است که بعد از اتمام دوره ی عمومی دندان پزشکی در دانشگاه ، آموزش های ویژه را در زمینه ی ارتودنسی دندان به مدت سه سال تمام وقت گذرانده باشد .به عبارت دیگرمتخصص ارتودنسی یک دندانپزشک دارای مجوز است که در پیشگیری و اصلاح کردن ناهنجاری های دندانی مانند کجی دندان ،ازدحام دندان ، اور بایت و آندر بایت بودن دندان تخصص پیدا کرده است .یک متخصص ارتودنسی دندان نیش شما را بررسی می کند تا بهترین راه حل را بر حسب لزوم برای شما تعیین کند.یکی از راه حل ها براکت می باشد.اگر یک دندان پزشک تشخیص دهد که در آینده نیاز است که مراقبت های دهانی فراتر از محدوده ی دندان پزشکی عمومی انجام شود،ممکن است بیماران خود را به یک متخصص ارتودنسی که مورد تاییدش می باشد ارجاع دهد .

 مشکل کجی و نامنظم بودن دندان فقط نازیبا بودن آن نیست. این مشکل می تواند منجر به مشکلات جدی تری از جمله سردرد،تریسموس،اختلال در آزادی بیان و تخریب استخوان و غیره بشود.

 دندان پزشک و متخصص ارتودنسی هر دو تحصیلات پایه ای را می گذرانند

یک متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک باید آموزش های پایه ای یکسانی را گذارنده باشند . هر دو باید مدرک دکترا از دانشگاه گرفته باشند . بعد از تحصیلات اولیه ، دندان پزشک عمومی می تواند تمرینات دندانپزشکی را شروع کند.

 

متخصص ارتودنسی...ادامه مطلب
ما را در سایت متخصص ارتودنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : reyhun drsadreddini بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 13:28